Objednávky – časté dotazy

Odpověď je na dosah myši

Za jak dlouho mi objednávku doručíte?

Balíček by k vám měl doputovat v rozmezí 3 pracovních dnů.
Objednávky vytvořené v pracovních dnech vyřizujeme do 24 hodin a následně je předáváme dopravci. Od této chvíle tak záleží doba dodání právě na něm.

Jak se můžu informovat o stavu mé objednávky?

Jakmile obdržíme vaši objednávku, zašleme vám e-mail s informací o jejím přijetí. Následně vás bude informovat dopravce.

Avšak v případě, že jste od nás žádný potvrzovací e-mail neobdrželi, prosíme, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 730 800 720. Vše co nejrychleji napravíme.

Čekám už dlouho a balíček mi stále nepřišel. Co teď?

Čekáte na svou objednávku déle než týden od obdržení potvrzovacího e-mailu?
V případě, že vám již dorazila zpráva od dopravce, prosíme, obraťte se přímo na něj.
Avšak pokud vás dopravce doposud nekontaktoval, zavolejte nám na číslo +420 730 800 720 nebo napište na e-mail eshop@mementerra.cz. Budeme od vás potřebovat jméno a číslo objednávky, abychom co nejrychleji dopátrali, kam se nám balíček zatoulal.

Co mám dělat, když mi dorazil jiný či poškozený produkt?

Víme, že tohle by se stávat nemělo. Upřímně se proto omlouváme a slibujeme, že uděláme vše pro to, abychom situaci co nejrychleji napravili. Prosíme, napište nám na eshop@mementerra.cz, co bylo v balíčku špatně, přiložte fotografii produktů v balíčku a my vám chybějící či poškozené položky co nejrychleji dopošleme (samozřejmě na naše náklady).

Jak mohu zrušit nebo vrátit objednávku?

Zrušení objednávky
Pokud vám ještě nepřišla zpráva od dopravce, můžete objednávku zrušit na telefonním čísle +420 730 800 720. Stačí uvést jméno a číslo objednávky.

Vrácení objednávky
V případě, že jste již objednávku obdrželi, ale z jakéhokoliv důvodu ji chcete vrátit, učiňte tak do 30 dnů od přijetí zásilky.

  1. Nepoškozené a nepoužité zboží zabalte a na vnější stranu balíčku napište „Mementerra – vrácení” a číslo objednávky.
  2. Balíček odešlete na adresu našeho skladu Distribuční centrum Albi Česká republika a.s., Oddělení péče o zákazníka, Lhota za Červeným Kostelcem 439, 
    Červený Kostelec 549 41. Pomůže nám také, když balíček odešlete pod stejným jménem, na které byla vytvořena vaše objednávka.
  3. Na eshop@mementerra.cz nám pošlete číslo objednávky, kterou vracíte, a pokud jste platili na dobírku, tak i číslo bankovního účtu, na který vám vrátíme peníze.