FAQ

Odpovědi na vaše otázky

Do kdy bude moje objednávka vyřízena?

Objednávky vyřizujeme do 2 pracovních dnů a poté již doba dodání záleží na dopravci. Průměrná doba dodání se pohybuje mezi 3 a 5 pracovními dny. Během Vánoc se může doba doručení prodloužit.

Všechny knihy objednané do 19. 12. odešleme ještě před Vánoci. Vzhledem k aktuální situaci se ale časy dopravy mohou o něco prodloužit a u knih objednaných po 16. 12. nemůžeme garantovat doručení pod stromeček.

Spěchám! Stihnete to doručit do ...?

Pokud na svou objednávku spěcháte, například z důvodu brzkých narozenin partnera, svatby nebo jiné události, bude vás jistě zajímat, kdy k vám zásilka dorazí. Platí, že expedice probíhá do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky. Poté je zásilka doručena do dvou až tří pracovních dní, přes svátky to může být o něco déle.

Neberte to však jako 100% garanci a pro jistotu nám napište na FB, pošlete email nebo zavolejte, poskytneme vám konkrétnější informace 🙂

Knihy mi nejdou přidat do košíku

Pokud se vám stane, že přidáte některou knihu do košíku a i tak vám poté košík hlásí, že je prázdný, nevěste hlavu.

Než nám napíšete, vyzkoušejte tyto možnosti:

  1. Pokud jste na počítači, přenačtěte web pomocí ctrl + f5
  2. Zkuste jiný prohlížeč
  3. Zkuste objednat z anonymního okna (např. ctrl + shift + n v prohlížeči Chrome)
  4. Vymažte si údaje o prohlížení za posledních několik dní a stránku znovu načtěte pomocí ctrl + f5.

Pokud vám košík stále hlásí, že v něm nic není, napište nám na info@mementerra.cz a objednávku vám vytvoříme manuálně. Budeme od vás potřebovat:

  • jméno a příjmení 
  • telefon
  • doručovací adresu
  • jak chcete balíček doručit – možnosti najdete na stránce Doprava a Platba 
  • jaké knihy (názvy a počty) chcete objednat

My vám poté objednávku vytvoříme a emailem dostanete potvrzení – stejně, jako kdybyste ji objednali sami 🙂 Platba bude na dobírku.

Jak se lze informovat o stavu mé objednávky?

Bezprostředně po potvrzení objednávky Vám bude odeslán e-mail s informací o přijetí objednávky. Dále Vás již bude informovat dopravce. Pokud jste z důvodu technické chyby neobdrželi potvrzovací email, nedělejte novou objednávku a nejprve nás prosím kontaktujte, vše vyřešíme 🙂

Dorazila mi špatná kniha / Nedorazilo to, co mělo

Zjistili jste po rozbalení balíčku, že vám dorazilo něco jiného, než mělo? Moc se omlouváme za komplikace, pravděpodobně udělali na skladu chybu a odeslali špatný počet nebo druh knih. Napište nám na info@mementerra.cz které knihy vám chybí nebo přebývají, a vše spolu vyřešíme. Chybějící knihy vám co nejrychleji dopošleme na naše náklady.

Dotazy na knihu Our Love Challenges

Je kniha gendrově neutrální?
Ano, knihu Our Love Challenges jsme tvořili tak, aby se líbila všem párům – nenajdete v ní žádné zmínky o „muži“ či „ženě“.

Jak kniha vypadá uvnitř?
Mrkněte na ukázky z knihy.

Dotazy na knihu Best Friends Forever

Je kniha vhodná i pro ségry nebo dceru a matku?
Ano, knihu Best Friends Forever jsme tvořili tak, aby z ní měly radost jak dvě kamarádky, tak sestry nebo třeba mamka s dcerou 🙂

Jak kniha vypadá uvnitř?
Mrkněte na ukázky z knihy.

Posíláte knihu na Slovensko?

Nově jsme pro vás přidali možnost objednat knihy ze Slovenska! Na výběr máte vyzvednutí na pobočce Uloženky, DPD PickUp pointu nebo doručení pomocí Slovenské pošty. Dobírku je možné uhradit v eurech.

Přehled metod doručení naleznete na stránce Doprava a Platba

Chci s vámi spolupracovat!
  • Jsi bloger/ka, youtuber/ka nebo máš jiný způsob, jak dát lidem vědět o našich knihách?

Spolupráce si pečlivě vybíráme, takže nic neslibujeme, ale určitě nám napiš 🙂

  • Vlastníte svatební salon, penzion, kavárnu nebo jiné místo, kde byste chtěli prodávat některou z našich knih?

Kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách, jsme otevřeni spolupráci.

  • Máte jiný nápad? Dejte nám vědět 🙂

Přejít na kontakty

Mohu odstoupit od své objednávky?

Každou objednávku lze až do odeslání zásilky zrušit prostřednictvím e-mailu info@mementerra.cz. Stačí uvést jméno a číslo objednávky.

I po odeslání můžete samozřejmě zboží vrátit, pokud vám nevyhovuje – nabízíme 30 dní, během kterých se můžete rozmyslet, zboží případně zaslat zpět k nám a my vám na bankovní účet vrátíme cenu knihy.

Jak vrátit objednávku

  1. Nepoškozené a nepoužité zboží zabalte a na balíček zvenku napište „Mementerra – vratka“.
  2. Balíček odešlete na adresu našeho skladu Ynot s.r.o., Hořanská 516, 5289 14 Poříčany
  3. Na info@mementerra.cz nám pošlete číslo vaší objednávky, kterou vracíte, a číslo bankovního účtu, na který vám můžeme vrátit peníze.
  4. A to je vše! 🙂
Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takové situaci postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.

Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, kontaktujte nás a vše vyřešíme. Budeme rádi, když nám pošlete fotky poškozeného produktu, abychom to u výrobce mohli zreklamovat.

Nastala jiná chyba? Je něco v nepořádku se samotnou knihou – poničené stránky nebo jiný problém?
Občas se stane, že v tiskárně udělají chybu a výtisk může být poškozen. Vše nafoťte a pošlete nám na info@mementerra.cz.

Hlavně žádnou paniku, vyřídíme to s vámi a případně rychle zašleme nový výtisk. 🙂