FAQ

Odpovědi na vaše otázky
Do kdy bude moje objednávka vyřízena?
Objednávky vyřizujeme do 2 pracovních dnů a poté již doba dodání záleží na dopravci. Průměrná doba dodání se pohybuje mezi 3 a 5 pracovními dny.
Spěchám! Stihnete to doručit do ...?

Pokud na svou objednávku spěcháte, například z důvodu brzkých narozenin partnera, svatby nebo jiné události, bude vás jistě zajímat, kdy k vám zásilka dorazí. Platí, že expedice probíhá následující den po přijetí objednávky. Poté je zásilka doručena do jednoho, nejvýše dvou pracovních dní.

Neberte to však jako 100% garanci a pro jistotu nám napište na FB, pošlete email nebo zavolejte, poskytneme vám konkrétnější informace 🙂

Jak se lze informovat o stavu mé objednávky?
Bezprostředně po potvrzení objednávky Vám bude odeslán e-mail s informací o přijetí objednávky. Dále Vás již bude informovat dopravce. Pokud jste z důvodu technické chyby neobdrželi potvrzovací email, nedělejte novou objednávku a nejprve nás prosím kontaktujte, vše vyřešíme 🙂
Posíláte knihu na Slovensko?
Nově jsme pro vás přidali možnost objednat knihy ze Slovenska! Na výběr máte vyzvednutí na pobočce Zásielkovny nebo doručení pomocí Slovenské pošty či kurýrem na vaši adresu.
Chci s vámi spolupracovat!
  • Jste bloger/ka, youtuber/ka nebo máte jiný způsob, jak dát lidem vědět o naší knize?
Rádi vám zašleme výtisk zdarma, kontaktujte nás! 😉
  • Vlastníte svatební salon, penzion nebo jiné místo, kde byste chtěli prodávat knihu Our Love Challenges?
Kontaktujte nás a dohodneme se na podmínkách, jsme otevřeni spolupráci.
  • Máte jiný nápad? Dejte nám vědět 🙂

Přejít na kontakty

Mohu odstoupit od své objednávky?

Každou objednávku lze až do odeslání zásilky zrušit prostřednictvím e-mailu info@mementerra.cz. Stačí uvést jméno a číslo objednávky. I po odeslání můžete samozřejmě zboží vrátit, pokud vám nevyhovuje – nabízíme 14 dní, během kterých se můžete rozmyslet, zboží případně zaslat zpět k nám a my vám na bankovní účet vrátíme cenu knihy.

Adresa pro vracení knih (doporučený dopis vyjde nejlevněji):

Vít Libovický,
Naskové 1231/1b,
150 00 Praha 5

Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takové situaci postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo. Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:

Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.

Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, kontaktujte nás a vše vyřešíme. Budeme rádi, když nám pošlete fotky poškozeného produktu, abychom to u výrobce mohli zreklamovat.

Nastala jiná chyba? Je něco v nepořádku se samotnou knihou – poničené stránky nebo jiný problém?

Občas se stane, že v tiskárně udělají chybu a výtisk může být poškozen. Vše nafoťte a pošlete nám na info@mementerra.cz. Hlavně žádnou paniku, vyřídíme to s vámi a případně rychle zašleme nový výtisk.